Tuesday, February 23, 2010

Apa itu DSLR Camera


Ya. Aku sedang dan telah jatuh cinta dengan camera DSLR. Punya impian untuk memiliki satu. Waima yang paling basic for beginner pun jadik lah.
Terasa diri seperti golongan baby boomers pulak.
Sebab kemana-mana, semua dengan gadget besar bagak ni. Takde dah camera cikai-cikai yang macam aku pakai nih.



Saiko.



Maka, dengan itu usaha-usaha memujuk dan meminta dana dari tabung suami sedang giat dijalankan. Chaiyok-chaiyok aida!

.

.

.

.


Eleh.
Kalau Hayrel kerek sangat.
Pinjam along baru tau.
Uiks, gila dasyat tahap mengidam ni.

Ok.Straight to the point.
Apa itu DSLR Camera?


Untuk pengetahuan anda.


.


.


.


.


.


.



Ada pun belum lagi. Macamana nak bagi tips.hehe.



Oleh itu, menjadi harapan agar dapat berkongsi info dan pengetahuan tentang DSLR dengan I.

Sebagai contoh,

Tips memilih DSLR camera ke, Canon atau Nikon ke, Langkah-langkah penjagaan DSLR ke, tak pun Apa itu DSLR Camera, kalau Teknik Mendapatkan DSLR Camera dengan mudah tanpa mengeluarkan satu sen pun macamana ek...errrrrr.



Pada mulanya aku jatuh cinta dengan DSLR model EOS 500D.



Dah Tuhan jadikan aku ni jenis mudah sangat jatuh cinta.
Maka, cinta hati aku telah bertukar kepada model Nikon D5000.



Pergh, dasat wo.
Dahlah ada video-cam, skrin dia boleh pusing-pusing ke atas, bawah
dan juga ke depan dan belakang.



Pastu, tak payah pening-pening pasal setting semua.
Semuanya friendly user la.





Cina kedai tu siap mentioned kat aku, ala-ala paparazzi guna camera ni.
Nak snap gambar senyap-senyap waima snap bawah skirt pun tak perasan.
Hampeh, gatal ko apek muda!




Terus Hayrel setuju nak beli DSLR Nikon tuh.
Sebab.. nak snap tiak amoi ni.hehe.
Gila seksi lah.
Nikon D5000 nih.
***wink***


No comments:

Post a Comment