Friday, May 15, 2009

Bilik Aku,si Pengantin



















Bilik Pengantin.

Item kedua terpenting selepas pelamin dalam sesebuah majlis perkahwinan yang diadakan di rumah. Yelah, tempat untuk aku, si pengantin didandan cantik. Juga untuk sesi bergambar ala-ala hollywood baring-baring atas katil (Bukan aksi 18sx ye. Hey kamu, kan ada photgrapher di situ.). Dan pastinya penting untuk melepaskan lelah selepas majlis tamat.

Ehem-Ehem.













Aku impikan kamar pengantin yang nampak sweet dan tentunya romantik.







Ni lah bilik pengantin aku.



Sweet kan?

Bawak peneman letak atas katil.


Aku letak gambar sebagai penyeri. Memang nampak meletops lah lagi-lagi bila on side light yang abah aku baru pasang kat kiri dan kanan ruang bilik ni. (tapi masa gambar ni diambil, aku terlupa on lampu tu da.)


Hehe.Sila abaikan gambar kak nurul, office-mate aku.


Sekian.



Aku dah tak tau nak tulis ape.

p/s: Ada masa nanti, bila gambar kawen aku dah siap kang, aku upload lagi gambar-gambar bilik aku k.

1 comment: