Monday, May 25, 2009

Tradisional Melayu*Pre-wedding capture PART 1 – seri delima photographer-

Aku memang gila bergambar.
Dah namanya pem-berangan, lagi-lagi sedang tengah mood pengantin, kemain banyak lagi yang aku berangankan.
Untuk pengetahuan kamu, aku ada ambik tiga, diulangi tiga sesi penggambaran pra-perkahwinan. Fuhh, mengalahkan artis betol aku ni. Haih. Tidak Tidak. Lain Lain. Artis,mereka ditaja. Aku, sendirian berhad. Kenapalah aku tak jadik artis, kan senang. Ayuh, kita mulakan dengan sesi pertama. Bersama dengan Studio Seri Delima, by professional photographer, Abg Eddy.
Dan butik ini juga lah yang menyediakan segala kelengkapan, baju, make-up bagai di hari persandingan penuh bersejarah-tiga-hari-tiga-malam aku.


Kami dah bernikah.


Tidak pula kami tahu kenapa hijau menjadi pilihan.




Mata tengok kamera lah.Sini!Bukan, sini sini!




Ha, tengok sini!Tengok abg eddy tuh.




Eh, dari mana datangnya itu bulan?Dasyat studio ni, bulan pun ada.Kagum kagum.Kami sangat kagum.





Comel kan?



Semoga berbahagia.Sampai Syurga hendaknya.

p/s: Banyak artis-artis fofular mengambil khidmat mereka.Antaranya, anne ngasri, bell ngasri, ina naim, ezanny, shamsul ngau-ngau, toi dan ramai lagi. KalanganVIP-VIP Johor macam Syed Hamid Albar dan tidak ketinggalan kerabat-kerabat Sultan Johor juga menggunakan khidmat mereka. Kiranya aku ni VIP Johor juga la ye.Haih.


No comments:

Post a Comment