Friday, May 15, 2009

Favor especially for y.o.u



Berbagai-bagai jenis, rupa, bentuk, dan kreativiti halaman web yang aku jumpai dalam misi mencari souvenir,cenderahati dan beg kertas untuk kamu semua, kawan-kawanku…

Akhirnya…




Ini sahaja yang mampu…


Menanti kamu di majlis ku nanti………


…Paper bag from kanda dinda wedding…



Nih dia souvenir dari aku, si pengantin. Amaran dari aku, kalau rase menyampah, jangan lihat permukaan mug semasa kamu minum menggunakan dia nanti..=)


...dedaun berguguran...




...Semua-Semua untuk kamu...





"Mari!Mari!" "Segar dari kilang!"


...Jangan risau, semua akan dapat... Aku memilih untuk bagi mug pada tetamu-tetamu aku nanti.



p/s: kan aku awal-awal sudah bagi amaran, tahan ajelah mata dan jiwa meluat dan menyampah tengok souvenir aku. Susah nak cakap, aku memang gila glamour, sume bende aku nak tempek muka aku dan encek hayrel tu..redah aje!

1 comment:

  1. salam, awk, minat la cenderahati awk ni, kat mane ye awk tempah? kot2 la awk blh share info ni...anyway, slamat hari raya ;-)

    ReplyDelete